http://www.albertkoopjes.nl/

Welkom op het SouthBeach Forum!

     Menu
 Home
 SB Recepten
 BMI berekening
 Vet% berekening
 GI / GL
 Beveel ons aan
 Forum
 Forums
 FAQ
 Prive Berichten
 Nieuws Inzenden
 Shout_Box
 Handige links
 Web Links
 Polls
 Onderzoeken
 Vragen aan de administrators
 Informatie
 Prive Pagina
 Kalender
 Ledenlijst
 Voorwaarden

     Shoutbox

Alleen geregisteerde gebruikers kunnen berichten plaatsen. A.u.b. Login of Maak een account aan.

     Inloggen
Loginnaam

Wachtwoord

Security Code: Security Code
Type Security Code

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Als geregistreerde gebruiker krijgt u voordelen zoals de Thema-manager, opmerkingsconfiguratie en kunt u opmerkingen plaatsen onder uw eigen naam.

     Google Ads

     Laatste recepten
· Pittige rode kool uit de
· chocoladetruffels
· Muffin variatie's (met
· Visvinken
· Torentje van courgette en
Meer recepten

Welkom

Welkom, leuk dat je ons gevonden hebt!
Je kunt hier nuttige informatie vinden, gezellig chatten, hulp vragen op het forum, even je hart luchten of lekkere recepten opzoeken. Kijk gerust rond en mocht jij ook willen meedoen en/of bijdragen meld je dan gewoon aan.

 Dagelijks een ei is gezond

Nieuws uit de perskeest schrijft "Dagelijks een ei is gezond Uitgegeven: 10 maart 2010 via www.nu.nl MANCHESTER - Het ei mag weer terug op het dagelijkse menu. Althans als het aan onderzoekers van de Manchester Metropolitan University ligt. Volgens de onderzoekers kun je eieren zelfs 'superfood' noemen. © GezondheidsnetNieuw onderzoek heeft aangetoond dat eieren een belangrijke bron zijn voor eiwitten en belangrijke vitamines (vitamine D en B12) bevatten. Daarnaast zijn eieren rijk aan een mix van essentiële aminozuren. Deze zijn belangrijk voor de groei en herstel van het lichaam bij zowel volwassenen als kinderen. "

Geplaatst door lara op Zaterdag 13 maart @ 03:34:06 GMT+1 (229 maal gelezen)
(Meer lezen... | 1157 bytes meer | Opmerkingen? | Score: 4)

 'Te veel fruit maakt dik'

Verjaardagkeest schrijft "Uitgegeven: 10 maart 2010 via www.nu.nl AMSTERDAM - Vruchten blijken minder gezond dan gedacht. Vaak wordt vergeten dat fruit net als andere voedingsmiddelen calorieën bevat. Onder meer overgewicht kan daarvan het resultaat zijn. Fruit is gezond, zit vol vitamines, vezels en anti-oxidanten, maar het bevat ook calorieën. Deze hebben hetzelfde effect als de calorieën in chocolade, namelijk gewichtstoename. Vruchten zitten vol met fructose, een natuurlijke zoetstof. Wanneer suiker in het lichaam wordt opgenomen, produceren de hormonen insuline, dat voor een vol gevoel zorgt. Fructose doet dat niet, zodat fruit bovendien niet vult. "Daarnaast kan fructose het niveau van triglyceriden verhogen, een bepaald type vet in het bloed dat veel voorkomt bij hart- en vaatziekten", vertelt dokter Carel le Roux. "

Geplaatst door lara op Zaterdag 13 maart @ 03:33:40 GMT+1 (187 maal gelezen)
(Meer lezen... | 1880 bytes meer | Opmerkingen? | Score: 0)

 Sucralose geeft bijwerkingen

Nieuws uit de persjet035 schrijft "De artificiële zoetstof sucralose blijkt volgens een onderzoek van de Duke universiteit in de VS in dierproeven duidelijk bijwerkingen te hebben. Sucralose is een laagcalorische, kunstmatige zoetstof die chemici maken via een proces van chlorering van suiker zelf, sacharose. Sucralose bevat echter minder energie bij het verteren en is 500 maal zoeter is dan suiker. "

Geplaatst door lara op Maandag 23 februari @ 12:28:46 GMT+1 (886 maal gelezen)
(Meer lezen... | 1801 bytes meer | Opmerkingen? | Score: 0)

 Afvallen via de telefoon werkt het best

Nieuws uit de persAMSTERDAM - Mensen die willen afvallen, verliezen het meeste gewicht als zij telefonische begeleiding krijgen. Dat concluderen onderzoekers van VU medisch centrum, zo liet het ziekenhuis vrijdag weten. Voor het onderzoek verdeelden zij ongeveer 1400 te dikke, werkende mensen in drie groepen. De eerste kreeg alleen zelfhulpbrochures, de tweede telefonische hulp en de derde kreeg begeleiding via internet bij afvallen.

De deelnemers moesten vooraf en na een half jaar op de weegschaal staan. Bij alle groepen bleek sprake van gewichtsafname, maar de telefoongroep verloor de meeste kilo's.

Bron : nu.nl

Geplaatst door eric op Vrijdag 09 januari @ 12:13:04 GMT+1 (388 maal gelezen)
(Opmerkingen? | Score: 0)

 Ei als ontbijt helpt bij dieet

Nieuws uit de perskonong schrijft "Twee eieren eten als ontbijt lijkt goed te helpen bij een dieet. Dat blijkt uit een publicatie in het International Journey of Obesity.

Ei als ontbijt helpt bij dieet De onderzoekers vergeleken twee groepen volwassenen die aan de lijn deden. Beide groepen volgden een dieet met weinig calorieën. De ene groep at een bagel als ontbijt, de andere groep twee eieren. Door het eten van twee eitjes als ontbijt verloren ze meer gewicht dan degene die als ontbijt een bagel aten. "

Geplaatst door eric op Maandag 01 september @ 11:35:20 GMT+1 (2417 maal gelezen)
(Meer lezen... | 1614 bytes meer | 25 opmerkingen | Score: 4)

Sentinel Center

You have been warned!
We have caught 8114 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.5.01

Zoeken

Google

Hele Web Alleen SouthBeachForum.net


     Onderzoek
Hoeveel kilo wil je afvallen dit jaar?

0-5 kilo
5-10 kilo
10-15 kilo
15-20 kilo
meer dan 20 kilo
geen antwoord



Uitslagen
Peilingen

Stemmen: 3751
Opmerkingen: 25

     Recepten
We hebben
1442
recepten
Meer recepten

     Recepten op SBF

Kabeljauw in tomatensaus



Surinaamse Pindasoep



kikkererwten-champignons ...



Paprika-kaas omelet



Muffin Madness van Lara


Meer recepten




Door deze website te gebruiken, geeft u aan dat u akkoord gaat met de Gebruiksvoorwaarden.
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005-2010 team southbeachforum.net.
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Pagina Rendering: 0.29 Seconden